Opinie o Nas
  • Przechowalnia 0
  • PROFESJONALNE MYCIE WINYLI
    anigif11
    Jesteśmy partnerami FIRM:
    anigif08032018tttest
    Szybki kontakt
    tel. 32 2312789

    tel. 600 053 719

    tel. 600 053 718

      iPhono 2 ifi Audio / Przedwzmacniacz gramofonowy / Dwa niezależne wejścia MM / MC !

      2 899,00 zł

      Producent: ifi Audio
      Kod: iPhono 2
      Wysyłka:48 godzin
      Produkt dostępny (1 szt.)
      Waga:1.00 kg
      Sprawdź koszty wysyłki

      Koszty dostawy tego produktu

      Ilość:szt.

      • Oblicz eRatę Santander Consumer Bank SA

      Od wprowadzenia na rynek, oryginalny iPhono stał się przedwzmacniaczem gramofonowym odniesienia w zakresie cenowym do 1000 USD.

      Żeby poprawić coś w tym oryginalnym urządzeniu, jednocześnie nie tracąc niczego z jego filozofii, nasz zespół inżynierski wrócił do początku, i zaprojektował iPhono 2 od podstaw. Opracowanie, układ wewnętrzny, części, parametry i co najważniejsze, brzmienie, potwierdziły, że ten wysiłek był wart użytych środków.

       

      Wyjątkowo duża rozpiętość wzmocnienia od 36 po 72 dB

      36-72dB-1

      iPhono2 pozwala na podłączenie każdej wkładki z każdego poziomu cenowego. Maksymalne wzmocnienie to teraz niewiarygodne 72 dB, pozwalające na podłączanie wkładek MC z najniższym możliwym napięciem wyjściowym. Nawet legendarny Ortofon MC-5000 nie wymaga stosowania dodatkowych transformatorów step-up, które degradują dźwięk.

      Oryginalny iPhono miał już wyjątkową dynamikę na poziomie 90 dB, która przyprawiała drogie przedwzmacniacze o ciarki na plecach. iPhono 2, z dynamiką na poziomie 106 dB wysforował się na czoło stawki, oferując około 15 dB więcej niż najlepsza konkurencja.

      Nawet z takimi nagraniami jak uwertura 1812 Czajkowskiego, dynamika i otwartość brzmienia są nieprawdopodobnie dobre i przeniosą każdy system audio na zupełnie nowy poziom radości ze słuchania.

      ortofon_mc_5000
         
       
       
       

      Najdokładniejszy zestaw krzywych korekcyjnych

       
       

      Na nowo opracowany układ korekcji RIAA gwarantuje dokładność +/- 0,2 dB w zakresie od 20 Hz do 20 kHz. To jakość referencyjna, kropka.

      Ale iPhono2 nadaje się też do słuchania starszych płyt, sprzed ery RIAA. iPhono2 nadal posiada 6 najbardziej popularnych krzywych korekcji dla płyt stereo, tak jak oryginalny iPhono. Także nikt nie będzie musiał zadowolić się nieoptymalną jakością brzmienia tylko dlatego, że nie może wybrać odpowiedniej krzywej.

       

      Przykład 1: Jeśli longplay brzmi wyjątkowo jasno, cienko i bez ciała przy ustawieniu RIAA, to prawdopodobnie użyto w nim krzywej Decca.

      Przykład 2: Jeśli LP brzmi jednocześnie zbyt jasno i ma zamulony, przesadzony bas to prawdopodobnie został wytłoczony z krzywą Columbia.

        riaa-logo

      RIAA: standardowa krzywa korekcji dla płyt wydanych po 1980 roku oraz wielu wydanych po 1950 roku (np. RCA).

        DECCA

      *Decca: London, Deutsche Gramophon, Archiv, EMI, Argo, NAB, i inne

        Columbia_Records

      *Columbia: Columbia/CBS, Epic, EMI (płyty wydane pod logiem Columbia)

        ERIAA

      eRIAA: dla nowych płyt z nienormalnymi zmianami fazy i odcięciem wysokich tonów

        IEC-logo

      IEC: RIAA z filtrem subsonicznym

      eRIAA/IEC: poszerzona RIAA z filtrem subsonicznym IEC

       

      *Płyty sprzed roku 1980

       

      Trochę informacji o różnych krzywych korekcji.

      W momencie promocji krzywej RIAA jako standardu korekcji nagrań na płytach winylowych w latach 50-tych ubiegłego wieku, nie wszystkie wytwórnie (a nawet nie wszystkie tłocznie danej wytwórni) przyjęły ten standard. Szczególnie w Europie, po drugiej stronie żelaznej kurtyny, wytwórnie niechętnie patrzyły na standard pochodzący z USA. Ponieważ w iFi mamy obsesję na temat ultymatywnej jakości odtwarzania, więc w naszej ocenie, aby pozostać wiernym zapisowi na płycie, musieliśmy zapewnić możliwość wyboru jednej z sześciu krzywych w iPhono2, aby móc odsłuchać każdą płytę. Jeśli użytkownik nie ma ochoty na eksperymenty może oczywiście pozostawić na stałe wybraną krzywą RIAA.

       

      Wykorzystujemy najnowsze technologie AMR – klasa A, TubeState

      tubestate-01

      3

      W iPhono2 usprawniliśmy układ wzmacniający w klasie A, TubeState. Jego sercem jest zupełnie nowy wzmacniacz J-FET Burr-Brown Soundplus, wraz z buforem J-FET/BJT.

      Ten nowy układ znacząco obniża obciążenie widziane przez główne układy wzmacniające, to poprawia wewnętrzną liniowość pracy i pozwala na napędzenie nawet wymagającej, studyjnej impedancji 600 omów.

      Filtrowanie zasilania zostało zwiększone pięciokrotnie. Szumy iPhono2 zostały jeszcze zmniejszone i zbliżają się do granic możliwości dostępnych w temperaturze pokojowej. Aby osiągnąć niższe poziomy szumów należałoby schłodzić układ ciekłym azotem.

      Czerpiący z wzorców AMR PH-77 super niski poziom szumów jest naprawdę wyjątkowy. Nie mieści się w regułach swojej klasy cenowej i staje się wyzwaniem dla urządzeń powstających bez jakichkolwiek ograniczeń finansowych.

      Papierkiem lakmusowym pokazującym co naprawdę potrafi przedwzmacniacz gramofonowy jest umiejętność wzmacniania sygnału, ale bez wzmacniania szumów. Dlatego polecamy klientom wzięcia iPhono2 do domu i posłuchania jak najgłośniej jest to możliwe. Potem podnieść igłę z płyty i… posłuchać braków szumów, którymi raczą nas inne przedwzmacniacze, niemal bez wyjątku.

      Odstęp sygnał-szum jest w iPhono2 o 3 dB większy dla wkładek MC i 10 dB dla wkładek MM niż w oryginalnym iPhono.

      Bardziej niż kiedykolwiek, słuchając płyty winylowej, można wsłuchać się w nagranie, z najczarniejszym tłem i każdym niuansem, każdym smaczkiem wyłapanym przez system.

       
        iPhono2 SNR
       
       
       

      Układ DC-Infinity jest lata świetlne do przodu

      DC infinity

      Aby wyjście było pozbawione komponenty stałej (DC), typowy przedwzmacniacz gramofonowy ma do pięciu kondensatorów sprzęgających oraz DC serwo na drodze sygnału wkładki MC. Każdy z tych elementów degraduje brzmienie.

      Oryginalny układ iPhono miał dwa kondensatory sprzęgające i nie miał DC serwo. W iPhono2, korzystając z nowego układu Direct Drive Servoless ‘DC Infinity’ nie ma żadnego kondensatora ani serwo, nie dodajemy więc żadnych szumów ani zniekształceń do ścieżki sygnału.

       
       

      Części klasy referencyjnej

      SILMICCAPACITORS

      iPhono2 ma nawet więcej japońskich kondensatorów TDK C0G. Te są uzupełnione japońskimi kondensatorami Panasonic ECPU, dedykowanymi do zastosowań audio, z bardzo niskimi zniekształceniami (<0,00001% @ 1V/10 kHz).

      ecpu

      W porównaniu z oryginałem, w iPhono2 zastosowano również więcej rezystorów metalizowanych Vishay MELF. Dowodem jest słuchanie – najlepszy stał się jeszcze lepszy.

       MELF_1
        P1060007-ok

      Specyfikacja techniczna:

      - Pasmo przenoszenia:
        10Hz - 100kHz (± 0.5dB)
        20Hz - 20kHz (± 0,2 dB)
      - Zakres dynamiki :
        MM ( 36dB ) :> 111dB (A-ważone)
        MC ( 60dB ) :> 106dB (A-ważone)
      - Stosunek sygnału do szumu:
        MM ( 36dB ) :> 85dB (A-ważone 5mV)
        MC ( 60dB ) :> 85dB (A- ważone 0,5 mV)
      - Przeciążenie Margin:
        MM ( 36dB ) :> 26dB (Re 5 mV @ 1 % THD)
        MC ( 60dB ) :> 22dB (re 0,5 mV @ 1 % THD)
      - Przesłuch: < -70dB (1 kHz)
      - Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) : < 0,0007 % (MM 36dB 1V z 600R Load)
      - Impedancja wyjściowa: < 100Ω
      - Napięcie zasilania: AC 100 - 240V , 50 / 60Hz
      - Pobór mocy: < 5W (dostarczany z iPower 15V - nie używać żadnych innych zasilaczy)
      - Wymiary: 15,7x 5,8 x 2,7 cm
      - Waga: 0,19 kg


      Warunki gwarancji:
      Sprzęt iFi Audio objęty jest 2-letnią gwarancją, realizowaną w systemie door-to-door przez
      autoryzowany serwis centralny.

      Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

      Napisz recenzję

      iFi iPhono - przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC



      Wstęp

      Nie wiem jak odpowiednio zacząć tę recenzję, bowiem nazwa przedmiotu opisu brzmi bardzo nietypowo i krótko: rodzajowa to po prostu zwięzłe iFi, a gatunkowa – iPhono. Z drugiej strony, lapidarność ta jest urocza – wskazuje, że ma się do czynienia z czymś wyjątkowym, ale to „coś”, to nie jest wcale najnowszy model lub odmiana iPhone’a (jakby mogło się wydawać). iFi to nazwa spółki-córki brytyjskiego przedsiębiorstwa audio Abbingdon Music Research (w skrócie AMR), zaś iPhono to firmowy przedwzmacniacz gramofonowy. Oczywiście, Szanowny Czytelnik doskonale wie, iż nieco się z nim przekomarzam, bo na pewno świetnie orientuje się czytając już niniejszy tekst co to jest iFi, albowiem te trzy litery w ostatnich miesiącach cytowane są po wielokroć w różnych periodykach audio. Można napisać, że bardzo głośno o nich, co nie jest zjawiskiem bez przyczyny uwzględniając fakt, że urządzenia iFi proponują wysokiej klasy dźwięk, a nie kosztują majątku. Myśl tę rozwinę w dalszej części.

      iFi

      O marce iFi micro pisałem kilka miesięcy temu TUTAJ przy okazji testu zestawu DAC USB (i przedwzmacniacz gramofonowy) iFi iDAC USB, dedykowany zasilacz iFi iUSB Power oraz specjalny „dwugłowy” przewód USB iFi II Gemini USB. Przypomnę więc dziś w skrócie jedynie kilka najistotniejszych informacji. Za projektem iFi stoją dwaj panowie: Thorsten Loesch oraz Pat Wayne, szefowie brytyjskiej firmy Abbingdon Music Research, w której na co dzień zajmują się konstruowaniem bardzo zaawansowanych (i drogich, naturalnie) urządzeń audio. Sprzęt ze logo AMR uważany jest przez wielu jako referencyjny, cieszy się powszechnym szacunkiem wśród melomanów i uznaniem pośród branży recenzenckiej audio-stereo. Dlatego dla audiofilów sporym zaskoczeniem była decyzja zarządu Abbingdon Music Research o uruchomieniu spółki-córki, która będzie zajmowała się wyłącznie produkcją sprzętu audio segmentu budżetowego. Jak szybko okazało się, był to strzał w dziesiątkę, iFi przebojem podbijają światowy rynek audio, zdobywa serca (i uszy) melomanów. Piszącego te słowa, zestaw iFi (wymieniony na początku tego podrozdziału) prawdziwie zaskoczył dojrzałością dźwięku, oczarował jego harmonią i spójnością. Dlatego, kiedy tylko nadarzyła się okazja, poprosiłem polskiego dystrybutora marki, firmę Moje Audio z Wrocławia, o użyczenie do testów przedwzmacniacza gramofonowego iFi iPhono.

      Ideą twórców iPhono, czyli wymienionych już inżynierów Abbingdon Music Research: Thorstena Loescha oraz Pata Wayne’a było „przeniesienie” dźwięku topowego przedwzmacniacza o nazwie AMR PH-77 (zobacz TU) do małej obudowy iFi. Zadanie z pozoru karkołomne, bo jak zrobić, aby urządzenie po wielokroć tańsze (i mniejsze) grało jak to droższe? Jednak po dokładnej analizie ścieżek i układów PH-77, konstruktorzy „wyrzucili” to, co mogli – odchudzili układy, przy zachowaniu przemyślanej i starannej firmowej topologii. O tym można przeczytać kilku internetowych opracowaniach.

      Wrażenia ogólne i budowa

      iFi dostarczany jest w estetycznym opakowaniu z gładkiej i błyszczącej tektury. Pudełko otwiera się zupełnie jak te znane z iPhonów, zaś sprzęt umieszczony jest w środku identycznie – leży płasko na kartonowej „półeczce”, pod którą znajdują się pozostałe elementy wyposażenia. Są to: zasilacz impulsowy, kabel 2 x RCA z uziemieniem, przedłużacz/adapter uziemienia, mały śrubokręt (do przestawiania przełączników DIP), cztery silikonowe podkładki oraz instrukcja obsługi.

      Przedwzmacniacz zamknięty jest w identycznej obudowie, co pozostałe sprzęty iFi micro – czyli niewielkiej, płaskiej, wydłużonej. Jest wykonana z satynowego aluminium przypominającym jakością urządzenia Apple – to taka sama wysoka klasa wykończenia. Pisząc krótko – iFi bardzo ładnie się prezentuje. Elegancko.

      Jak we wszystkich iFi, trudno jednoznacznie wyróżnić w iPhono przód lub tył. Oba fronty są równoprawne. Z jednej strony zainstalowano dwie pary wejść RCA: osobne dla wkładek typu MM i osobne dla MC. Z kolei na przeciwległym panelu znajduje się para wyjść RCA, gniazdo dla zasilacza impulsowego oraz czteropozycyjny przełącznik krzywych korekcji – do wyboru jest standard DECCA, Columbia lub RIAA. Przełączenie na pozycję EQ aktywuje dodatkową korekcję RIAA – tu selekcji dokonuje się już zestawem przełączników zamontowanych od spodu obudowy. Są tu trzy sekcje małych przełączników suwakowych typu DIP. Pierwszy sektor to regulacja wspomnianej już krzywej RIAA – użytkownik może ustawić ją na eRIAA (specjalna korekcja dla nowo wydanych winyli), z filtrem subsonicznym w standardzie IEC lub bez. Tymi samymi suwakami włącza się filtr subsoniczny IEC dla klasycznej krzywej RIAA.  Drugi blok przełączników DIP to regulacja pojemności elektrycznej (w jednostkach pF) dla wkładek MM, a trzeci to regulacja impedancji wkładek MC (w Ohmach). Ustawianie jest intuicyjne, choć z pozoru mnogość przełączników przeraża. Wystarczy jednak rzut oka na skrótowy opis znajdujący na dolnej części obudowy lub ewentualnie instrukcja obsługi. Najczęściej korzystałem z ustawienia krzywej korekcji eRIAA, czasem standardowego RIAA (dla starszych płyt). Impedancję wejścia MC wyregulowałem na 47 kOhm.

      Warto jeszcze wspomnieć, iż na górnej pokrywie znajdują się trzy zielone diody opisane jako: 1. Ready, 2. Class A TubeState in operation i 3. Power on. Zapalone zaświadczają o gotowości przedwzmacniacza do pracy. W zestawie znajduje się dedykowany zasilacz impulsowy. Firma informuje, że jest to wysokiej jakości zasilacz - powinno się przyłączać wyłącznie ten, a nie inny. 

       

      W związku z tym, że gniazda RCA umieszczone są dość ciasno, może to przeszkadzać (i kolidować elektrycznie) z przyłączonym przewodem uziemienia – na szczęście jest w zestawie przedłużacz wyjścia uziemienia. To krótki 5 centymetrowy kabelek, którego jedną część (tzw. oczko) przykręca się do dedykowanego gniazda uziemienia w iPhono, a druga końcówka ma zainstalowany zakręcany zacisk. W ten sposób można bezproblemowo podłączyć uziemienie gramofonu, czy to przewodem zakończonym klasycznymi widełkami, czy tzw. bananem, etc.

       iFi iPhono zapakowany jest w estetyczny kartonik

      W zestawie znajduje się także dedykowany zasilacz impulsowy, przedłużacz dla uziemienia oraz śrubokręt

      Na górze obudowy  zamontowane są trzy zielone diody

      Gniazdo sieciowe, przełącznik korekcji krzywej EQ oraz para wyjść analogowych RCA

      Osobne wejścia RCA dla wkładek typu MM i MC

      Ustawienia przełączników DIP na dolnej obudowie - grafika ze strony iFi

       iPhono w towarzystwie przedwzmacniacza Ri-Audio PH-1 (po prawej stronie) i zestawu Indiana Line Puro (po lewej)

      System odsłuchowy

      Dźwięk

      Jako przedwzmacniacze porównawcze używałem tranzystorowy Ri-Audio PH-1 oraz lampowy Xindak LP-1, a także wbudowany we wzmacniacz zintegrowany Indiana Line Puro 800. Gramofon to Clearaudio Emotion, zaś wkładki to Clearaudio Aurum Classic Wood (MM) oraz Audio-Technica AT-F3/III (MC).

      To, iż dźwięk iPhono okazał się być bardzo transparentny, szeroki oraz pięknie harmonijny, nie było dla mnie zaskoczeniem, bo podobnie sprawa się miała w firmowym przetworniku cyfrowo-analogowym (i wzmacniaczu słuchawkowym) iFi iDAC USB. Analogicznie, i tu, przekaz okazał się być charakternie pełny, nasycony i muskularny, o dobrym wypełnieniu substancją muzyczną. Żywy i soczysty. Natomiast największym zdziwieniem, dla mnie jako zwolennika technologii analogowej, był fakt, że mały tranzystorowy iPhono proponuje dźwięk o pięknej barwie, podkreśla ciepło ukryte w winylu, wydobywa na wierzch kulturę dźwięku czarnej płyty. Dysponuje czymś, co można nazwać dużym ciężarem jakościowym. Tak wysoka klasa dźwięku, jej materia muzyczna oraz wyborne zróżnicowanie w iFi iPhono wprawiają w niewątpliwe zdumienie, a nawet zdezorientowanie. No, bo jak sprzęt za około 1750 zł może proponować dźwięk, który w swoim ogólnym charakterze i wymiarze jakościowym jest spowinowacony z o wiele droższym? Być do niego zbliżony duchem i wspólnymi cechami? Być paralelny? Okazuje się, że iPhono może grać (i rzeczywiście gra) w stylu jak przedwzmacniacze gramofonowe z wyższego pułapu cenowego. To identyczne nasycenie treścią muzyczną, płynność i potoczystość odbioru, obfitość detali, a także wyborna przestrzeń z wyraźnie na niej osadzonymi źródłami pozornymi oraz doskonałą gradacją planów. Wydaje się, iż inżynierom Abbingdon Music Research udało się tak zaprojektować przedwzmacniacz iFi, iż dysponuje on możliwościami sprzętu klasy high-end – oczywiście nie w całości, lecz gdzieś tak na 80 % jego potencjału, czy umiejętności. A to naprawdę sporo - aż ciśnie się na usta slogan, który gdzieś, kiedyś znalazłem w Sieci: „iPhono to high-end dla mas”. Oczywiście, w porównaniu do topowych przedwzmacniaczy, iFi nie ujawni wszystkich subtelności nagrań, najmniejszych niuansów akustycznych, skomplikowanych pogłosów, czy dalszych tonów – jednak ogólny klimat nagrań, ich czar, złożoność substancji oraz wyborną muzykalność – bezsprzecznie tak.

      iPhono ma nieczęsto spotykaną umiejętność podkreślania rytmu nagrań oraz ich właściwego tempa. Ma łatwość ukazywania naturalnego piękna brzmienia instrumentów i tekstury wokali – czyni to po mistrzowsku. Czysto i namacalnie. Wiarygodnie i przekonująco. Ponadto iFi świetnie operuje średnicą – bowiem pokazuje jej gęstość, złożoność i bogactwo. Dobrze rozpoznaje i akcentuje poszczególne składowe, uwiarygadnia na scenie, jednoznacznie umiejscawia, wnika w strukturę tonalną. Dzięki temu to pasmo jest bardzo esencjonalne, dobrze dociążone. Bardzo podobnie rzecz ma się z niskimi tonami. Są mocne i sprężyste. Dobrze zróżnicowane, a także wielowarstwowe. Wkładka MM otrzymała silne uwypuklenie basowego rytmu, a MC – podkreślenie finezji niskich tonów.

      W tym miejscu muszę jednakowoż napisać jedną uwagę. Żałuję, że producent nie przewidział rozbudowy iPhono w analogiczny zewnętrzny zasilacz jakim jest iUSB Power dla iDAC USB, bo możliwe jest tu przyłączenie jedynie zasilacza impulsowego. Wydaje się, że taki specjalny zasilacz mógłby jeszcze bardziej pokolorować dźwięk, wydobyć więcej jego szczegółów, a także pokazać liczniejsze subtelności niskich tonów. W obu przedwzmacniaczach porównawczych, czyli w Xindak LP-1 oraz Ri-Audio PH-1 konstruktorzy zadbali o bardzo solidną część zasilającą, co wyraźnie podnosi ich walory dźwiękowe. W iPhono, owszem – jest w komplecie zasilacz przeznaczony dla niego, lecz nie ma możliwości dokupienia wyższej jakości zasilacza prądowego lub bateryjnego. Być może producent niebawem zaproponuje taki apgrejd - moim zdaniem, bowiem naprawdę warto ukazać 100 % wysokiego potencjału dźwiękowego iFi.

      Podsumowanie

      1. iFi iPhono to dobrze zaprojektowany i wykonany przedwzmacniacz gramofonowy. Konstruktorami są inżynierowie kultowej brytyjskiej marki Abbingdon Music Research (AMR).

      2. iPhono pomimo przynależności do budżetowego poziomu cenowego posiada zaskakująco dużą możliwość funkcji i regulacji. Przede wszystkim akceptuje zarówno wkładki typu MM, jak i MC – są dla nich osobne wejścia RCA. Dla wkładek MC można regulować wejściową wartość pojemności elektrycznej, a dla MC – obciążenie oporności. Dokonuje się tego kilkunastoma przełącznikami DIP. Dostępna jest także regulacja poziomu wzmocnienia – osobna dla dwóch typów wkładek. Ponadto sprzęt wyposażony jest w sześć poziomów regulacji krzywej EQ (eRIAA, RIAA, DECCA, Columbia oraz filtr subsoniczny IEC).

      3. Dźwięk jest bardzo wyrównany we wszystkich pasmach, doskonale harmonijny i spójny. Przekaz jest odbierany jako pełny, nasycony i muskularny, o dobrym wypełnieniu substancją muzyczną. Scena jest rozłożysta i głęboka.

      4. iFi czaruje brzmieniem o pięknej barwie, podkreśla ciepło ukryte w winylu, wydobywa na wierzch kulturę dźwięku czarnej płyty. Jest bardzo analogowy w brzmieniu, muzykalny. Ogólną klasą dźwięku przywodzi skojarzenia z najbardziej uznanymi przedwzmacniaczami gramofonowymi, jednak (w odniesieniu do nich) gorzej radzi sobie z ujawnianiem wszelkich subtelności nagrań, pokazywania niuansów akustycznych, etc.

      5. Do iPhono producent (na razie) nie oferuje apgrejdu zasilania. Dostępny jest wyłącznie fabrycznie załączany zasilacz impulsowy.

      6. iFi iPhono to wyjątkowy przedwzmacniacz gramofonowy. Oferuje nie tylko mnogość funkcji, ale także niespotykaną muzykalność oraz rasowy sznyt dźwięku zaproponowane w przystępnej cenie około 1 750 zł. Moim zdaniem – okazja, bowiem trudno znaleźć w zakresie 1 500 – 3 000 zł bardziej wszechstronny i dobrze grający przedwzmacniacz. Polecam z czystym sumieniem.

      Zobacz także:
      • iTube2 ifi Audio lampowy przedwzmacniacz, bufor lampowy i urządzenie wyrównujące impedancję w jednym

        iTube2 ifi Audio lampowy przedwzmacniacz, bufor lampowy i urządzenie wyrównujące impedancję w jednym

        2 099,00 zł

      • iLink ifi Audio / Konwerter USB na SPDIF

        iLink ifi Audio / Konwerter USB na SPDIF

        1 299,00 zł

      Wyświetl ten post na Instagramie.

      Po niesamowitym sukcesie soundbarów Polk Audio jesteśmy zmuszeni :) poszerzyć ofertę o kolumny podłogowe i zestawy kina domowego. Zaczynamy od lini T. Seria T to tania linia ale ładnie wykonana i dobrze grająca. Dźwięk ciepły i gładki , dobra scena , niezła dynamika (test na YamahaRN803) Zapraszamy na odsłuch. #dali #eisa #gliwice #tonsil #stereo #kinodomowe #katowice #zabrze #Śląskie #pylon#pioneer #denon #marantz #pro-ject #MonolithAudio #polk

      Post udostępniony przez Audioexpert.pl (@audioexpert.pl)

      Akceptuję
      Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
      Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.