Szybki kontakt
Potrzebujesz porady technicznej ?
audio@audioexpert.pl
kom. 608 500 600
kom. 600 053 719
kom. 535 199 770
Stacjonarny 32 / 231 27 89
5 499,00 zł
Jesteśmy partnerami FIRM:

Leasing
Loewe floor stand flex 43"-65"
Stojak TV
Floor stand flex to designerski statyw podłogowy przeznaczony do telewizorów Loewe z serii bild v, bild i, bild c oraz modeli oferowanych pod marką We. by Loewe. Możesz na nim zainstalować nawet 65 calowy telewizor OLED. W przypadku standardowego mocowania dostępne są dwie wysokości montażowe do wyboru. Statyw wyposażony jest w prowadnicę kabli. Dzięki temu możesz ukryć okablowanie, co spowoduje, że cała instalacja audio-wideo będzie prezentować się stylowo i estetycznie.
Stojak TV
Floor stand flex to designerski statyw podłogowy przeznaczony do telewizorów Loewe z serii bild v, bild i, bild c oraz modeli oferowanych pod marką We. by Loewe. Możesz na nim zainstalować nawet 65 calowy telewizor OLED. W przypadku standardowego mocowania dostępne są dwie wysokości montażowe do wyboru. Statyw wyposażony jest w prowadnicę kabli. Dzięki temu możesz ukryć okablowanie, co spowoduje, że cała instalacja audio-wideo będzie prezentować się stylowo i estetycznie.
Designerski
statyw podłogowy
statyw podłogowy
Podłogowy stand firmy Loewe ma w zestawie adapter pozwalający na wygodne zamocowanie opcjonalnego soundbara Loewe klang bar5 mr oraz zamiennie montowaną półkę na akcesoria, która również znajduje się w zestawie.
Rura nośna zamocowana jest do podstawy statywu pod kątem, co wywołuje efekt unoszenia się telewizora. Floor stand flex ma obrotową konstrukcję. Rozwiązanie to pozwala na łatwą zmianę ustawienia ekranu telewizora w poziomie. Półka (lub zainstalowany na statywie soundbar) obraca się wraz z telewizorem.
Konstrukcja | |
Funkcje | Obrotowy |
---|---|
Przeznaczenie | |
Przekątna telewizora (minimalna) | 43 cale |
Przekątna telewizora (maksymalna) | 65 cali |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.