Potrzebujesz porady technicznej ?
audio@audioexpert.pl
kom. 608 500 600
kom. 600 053 719
kom. 535 199 770
Stacjonarny 32 / 231 27 89

Nowoczesna klasyka
Od ponad 70 lat JBL jest pionierem w dziedzinie reprodukcji dźwięku.
W 1970 roku wydano oryginalny głośnik JBL L100, konsumencką wersję niezwykle popularnego monitora JBL 4310 Pro Studio. Z biegiem lat kultowy L100 stał się najlepiej sprzedającym się głośnikiem JBL wszechczasów.
Teraz, dzięki nowemu L100 Classic, odradza się legenda.
Styl retro w połączeniu z kultowym designem JBL i kratowaną maskownicą w stylu vintage z pianki Quadrex to hołd i czytelne nawiązanie do niezwodnego głośnika sprzed lat.
Właściciele oryginalnych L100 uwielbiali wyjątkowy zakres dynamiki, krystalicznie czysty, nieskazitelny, wysoki poziom głośności oraz mocny bas.
Całkowicie nowe przetworniki oraz zwrotnice i ich zaawansowana technologia podnoszą je w modelu L100 Classic do najwyższych standardów dźwiękowych XXI wieku.
Nie tylko słuchaj swojej muzyki. Poczuj to!
Oryginalna obudowa fornirowana z drewna orzechowego i kratowana maskownica z pianki Quadrex w dwóch różnych kolorach pozwalają L100 Classic bezproblemowo i elegancko dopasować się do każdego wnętrza.
Model L100 Classic może być również montowany na opcjonalnych metalowych stojakach JBL dla maksymalnej elastyczności instalacji.
Doskonałość w każdym calu
Czerpiąc z dziesięcioleci inżynieryjnego doświadczenia wraz z najlepszymi na świecie zasobami inżynierskimi i testowymi, L100 Classic wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne w dziedzinie akustyki, aby zapewnić prawdziwy high-endowy dźwięk. Nowo opracowany tytanowy kopułkowy głośnik wysokotonowy JT025Ti1 jest dopasowany do falowodu z soczewką akustyczną, co zapewnia optymalną integrację ze stożkowym przetwornikiem średniotonowym 105H-1 z membraną z czystej celulozy pokrytej polimerem.
12-calowy głośnik niskotonowy JW300PW-8 z czystej celulozy, pracujący w obudowie typu bass-reflex, zapewnia mocny, poruszający bas przez pojedynczy skierowany do przodu port tubowy z rozszerzonymi końcami. Tłumiki L-pad średniej i wysokiej częstotliwości na przedniej ściance są hołdem złożonym legendarnemu imiennikowi. Kolumna została precyzyjnie dopracowana nawet w najmniejszych szczegółach.
Model L100 Classic jest wewnętrznie usztywniony przegrodą o grubości 25 mm.
Dzięki temu rozwiązaniu uzyskać można porywający, pełen emocji dźwięk. Dzięki mocy, wyrazistości i precyzji, L100 Classic przyprawi Cię o gęsią skórkę, a Twoja ulubiona muzyka zabrzmi tak dobrze, jak nigdy!
JBL L100 Classic został zaprojektowany tak, żeby pobudzić wszystkie zmysły w czasie słuchania muzyki, byś poczuł się jakbyś był w pierwszym rzędzie koncertu, a także by przywołać Twoje najpiękniejsze wspomnienia.
Najważniejsze cechy
• Retro design w kultowym stylu JBL z kratowaną maskownicą w stylu vintage z pianki Quadrex w dwóch kolorach: czarnym i pomarańczowym
• Oryginalna obudowa z fornirowanego drewna orzechowego z lakierowanymi na czarno przednimi i tylnymi panelami
• 12-calowy (300 mm) głośnik niskotonowy z membraną z czystej celulozy
• 5,25-calowy (130 mm) głośnik z membraną z czystej celulozy pokrytej polimerem
• 1-calowy tytanowy kopułkowy głośnik wysokotonowy
• Konstrukcja typu bass-reflex z portem przednim
• Tłumiki typu L-pad o wysokiej i średniej częstotliwości
Specyfikacja techniczna:
Woofer:
12” (300 mm) z czystej celulozy (JW300PW-8 )
Przetwornik średniotonowy:
5 ¼” (130 mm) stożkowy z czystej celulozy pokrytej polimerem (105 H-1)
Przetwornik wysokotonowy:
1-calowy (25 mm) kopułkowy tytanowy (JT025TI1-4)
Impedancja:
4 Ω
Zalecana moc wzmacniacza:
25–200 Watt RMS
Efektywność:
(2,83 V / 1m): 90 dB
Pasmo przenoszenia:
40 Hz – 40 kHz (-6 dB)
Częstotliwość podziału zwrotnicy:
450 Hz; 3,5 kHz
Kontrola:
Tłumiki typu L-pad o wysokiej i średniej częstotliwości
Wykończenie:
Obudowa z fornirowanego drewna orzechowego
Wymiary (wys. x szer. x gł.):
636,6 mm x 389,7 x 371,5 mm
Waga:
26,7 kg (każda )
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.