Potrzebujesz porady technicznej ?
audio@audioexpert.pl
kom. 608 500 600
kom. 600 053 719
kom. 535 199 770
Stacjonarny 32 / 231 27 89

PRZEWÓD ZASILAJĄCY ODIN 2
Przewód zasilający Odin 2 jest zbudowany z siedmiu posrebrzanych przewodników z miedzi beztlenowej o ścisłej tolerancji 14 AWG 99,999999%. Opatentowana przez Nordost technologia Dual Mono-Filament jest następnie wykorzystywana, aby skręcone włókna parowe tworzyły wirtualny dielektryk powietrza między wytłaczaną izolacją FEP a każdym pojedynczym przewodem.
Te misternie nawinięte i oddzielnie izolowane przewodniki są wyrównane z doskonałą geometryczną dokładnością i spójnością, oferując idealne warunki dla rezonansów mechanicznych. Aby umożliwić szybszy czas narastania w cyklu 50/60 Hz i wyeliminować wszelkie wpływy EMI lub RFI, każdy przewodnik jest następnie chroniony warstwą posrebrzanego ekranu wstęgowego. Technologia TSC firmy Nordost kontynuuje budowę specjalnie zbudowanego, w 100% ekranowanego złącza HOLO:PLUG®, które znajduje się zarówno na końcówkach IEC, jak i na wtykach.
Wyjątkowe właściwości elektryczne i mechaniczne tego kabla dają przytłaczający efekt. Włączenie przewodów zasilających Odin 2 do całego systemu spowoduje pozornie nieistniejący poziom szumów, nieskończenie czarne tło i prawdziwą głębię zasięgu, której wymaga muzyka.
SPECYFIKACJA
Izolacja: | Wytłaczany fluorowany etylen-propylen (FEP) o wysokiej czystości 1.003 | |
Budowa: | Mechanicznie dostrojony odstęp, długość i Dual Mono-Filament, konstrukcja TSC | |
Przewodniki: | 7x14 AWG | |
Materiał: | Posrebrzany 99,999999% lity rdzeń OFC | |
Odporność na prąd stały: | 1,33 Ohm na 1000 stóp | |
Ogólny zasięg tarczy: | 100% indywidualnie ekranowany całkowity zasięg | |
Prędkość propagacji: | 88% | |
Zakończenie: |
Odin 2 HOLO:PLUG® pozłacane US (Nema), UE (Schuko), AUS lub UK na Odin 2 HOLO:PLUG® IEC-C15, IEC-C19 lub Low Profile HOLO:PLUG® IEC-C15 |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.